Trendovi

city-snacking Puratos kontinuirano donosi novine sa jedinim ciljem, da vam pomogne da povećate svoje poslovanje. Iako tehnologija igra ključnu ulogu tokom izrade naših proizvoda, inovacije uvek započinju od našeg razmišljanja o potrošaču. Lokalne i internacionalne ankete, istraživanja potrošača, praćenje trendova, senzorne analize. Razvili smo načine da pratimo šta opredeljuje izbor potrošača. Vi, kao naš klijent, možete imati višestruke koristi od ovih jedinstvenih informacija, relevantnih za vaše poslovanje.
Pored dinamičnih ekonomskih promena širom sveta, postoji nekoliko globalnih trendova kada je u pitanju proizvodnja hrane. To su: jednostavnost, zdravlje, uživanje i ukus.

Nizak sadržaj masti

Trend: Problem gojaznosti, kao globalni problem, doprineo je da se tržište proizvoda sa niskim sadržajem masti sve više širi. Potrošači postaju svesni problema sa težinom i pokušavaju da pronađu rešenje promenom svoje ishrane. Sve više pažnje se obraća na informacije o nutritivnim svojstvima, pažljivije se čitaju deklaracije, i ovi podaci sve više postaju važni u odluci pri kupovini.
Rešenje: Puratos je lansirao Puraslim, alternativu za masnoću, koja dozvoljava smanjenje procenta masnoće u gotovom proizvodu.

Smanjena količina soli

Trend: Posebno u pekarstvu, smanjenje količine soli, potencijalno može imati odličan efekat na zdravlje, zato što se konzumiranjem proizvoda ove kategorije unosi do 38% preporučenog dnevnog unosa soli. Prema Evropskim zakonima, koji propisuju smanjenje količine soli na 16% u svim prehrambenim proizvodima, pekarski proizvodi sa smanjenim sadržajem soli će biti sve popularniji.
Rešenje: U okviru Sapore koncepta lansiran je Nabucco: prirodno kiselo testo koje naglašava slan ukus, i dozvoljava vam da smanjinite količinu soli u recepturi.

Jednostavnost

Trend: Trend jednostavnosti je vodeći u ponovnom interesovanju potrošača za autentičnim sastojcima i proizvodima koji su prirodno zdravi. Potrošači postaju sve više skeptični prema hrani za koju se tvrdi da će im doneti neposredno poboljšanje. Hrana sa tradicionalno poznatim dobrim uticajem na zdravlje, kao što je hleb, voće, povrće i mleko, biće sve dominatniji.
Rešenje: U Puratosu sve više i više raste broj proizvoda koji prate ovaj trend.

Pojedinačna pakovanja

Trend: U porastu je trend pakovanja proizvoda u pojedinačna pakovanja, zbog jednostavnosti konzumiranja u pokretu. Zbog ovog trenda proširuje se i tržište snack proizvoda.
Rešenje: Puratos je u mogućnosti da pomogne svojim klijentima da razviju zgodne proizvode za pojedinačna pakovanja. Takođe, nudimo različita rešenja da produžimo i poboljšamo njihovu svežinu.

Premium i autentični proizvodi

Trend: Uživanje u hrani i svest o tome je sve više prisutna kod potrošača. Samim tim i tržište premium proizvoda je u porastu. Ilustracija toga je sve veće interesovanje potrošača za lokalno proizvedene sastojke, kao i spremnost da se plati više za kvalitetan i autentičan proizvod.                                                    
Rešenje: Belcolade Collection - linija Origin i Organic/Bio čokolada. Svaka od njih ima jedinstven ukus, karakterističan za podneblje sa koga dolazi.

Ukus

Trend: Ukus, a i miris ostaju ključni pokretači inovacija u industriji hrane. Više od 90% potrošača smatra da je ukus najvažniji kriterijum pri izboru i ponovnoj kupovini prehrambenih proizvoda.  
Rešenje: Puratos je razvio široku paletu ukusa kiselih testa sa različitih strana sveta. Svaku od vrsta karaktriše lokalni trend, ukus i tradicija.               

Povezani članci